2009. július 12., vasárnap

Repülő show - Totyi és Tóbiás kirepültek

Hát a sok gyakorlatozásnak komoly eredménye lett : július 10-én 18. 37-kor Totyi -HY 737 úgy döntött , hogy megpróbálja milyen a repülés . Az első szenzációs fotót Ildi_mama tette fel a fórumba , de később Judit és az ARCHÍVUM segítségével kiderült , hogy az első fészekelhagyás ideje 18:37:29 volt , közben sikerült a nevek melé a gyűrűk jeleit is hozzárendelni ezt is külön köszönjük Juditnak ! Ildi_mama mentette az első kirepülős képet, 18:46:01-kor ,
a harmadik kirepülés 19:07:00-kor történt. Tehát Totyi 3x repült ki 10-én és nagyon elégedett volt magával ! Ime Ildi mama fotója , GRATULÁLUNK az elcsípett pillanatért !


Totyi második startja !

A következő két nap egész nap repkedéssel és gyakorlatozással telt , 12-én Tóbiás - HY 738 is úgy döntött , hogy megpróbálja most már csak Tekergő - HY 736 van vissza !


Ketten a fészekben : Totyi után sóvárogva néznek .

Tóbiáskirepülésének ideje 17:11:52 ezen a képen látható amint visszatér az első repülésből . Ismét köszönet Juditnak aki a Fórumban képsorozattal is illusztrálta MINDKÉT KIREPÜLÉST ! Mindenkinek köszönjük egyébként a rebgeteg fotót , animációt amit feltettek , mert a Fórumban szinte percről - percre követhetők az események !


Megérkezik Tóbiás

Délután belső kamerás kisvideókat is készítettem íme egy repülési gyakorlat - landolás + itatás mivel vasárnap egész nap meleg volt :




Délután ( sajnos rakoncátlankodott az ARCHIVUM ) hibaelhárítással foglalkoztam , de kb 40 percet eltöltöttem a létrán is , azonban "produkciót" nem sikerült elkapnom , viszont egy aranyos kisvideót azért hozok íme :



A "kéményes " albumba újabb 30 fotó került , kifigyeltem , ha lejjeb jövök a létrán akor kevésbé zavarom őket... Ime egy vasárnap délutáni fotó a 3 T-ről :


Nemsokára kirepülünk mindannyian !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése